Hur vi hanterar Coronaviruset/hemmaträning
17462
page-template-default,page,page-id-17462,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Coronaviruset

Move Träning & Hälsa tar Coronaviruset på största allvar och följer folkhälsomyndighetens rekommendationer. 

 

Vi har också vidtagit följande åtgärder för att du som medlem ska känna dig trygg hos oss:

  • Sänkt max antal deltagare på vissa gruppträningspass alt. tar bort då de är närkontakt.
  • Vi gör om vissa pass till utomhusträning – Cirkelträning och Thoraxpass
  • Vi uppmanar våra medlemmar att använda engångshandskar när träningsredskap används för att vara på den säkra sidan
  • Vår personal använder engångshandskar
  • Erbjuder träningsprogram för hemmaträning. Viktig att hålla sig igång! Varsågod 🙂 Nivå 1, Nivå 2, Nivå 3
  • Utökar våra städrutiner ytterligare

 

Det här ska du som medlem tänka på:

  • Vi följer hälsomyndigheternas restriktioner: – Har du varit i riskområde – stanna hemma i 14 dagar.
  • Stanna hemma när du är sjuk
  • Var uppmärksam på symtom på covid-19
  • Tvätta händerna ofta
  • Hosta och nys i armvecket
  • Undvik att röra ögon, näsa och mun
  • Använd handsprit
  • Skydda dig och andra från smittspridning
  • Torka av alla redskap innan och efter användning

 

Detta är råd som inte skiljer sig från normaltillstånd.

 

De här kommer gå som en dans. Håll som vanligt konditionen på topp, så klara vi denna valsen oxå” Elisabeth

 

 

”Oro är den ränta man får betala då man lånar av morgondagens bekymmer” Matsini